Youtube запускає End Screens – функцію для більшого охоплення аудиторії
З метою утримання користувачів на відео-порталі, Youtube запускає нову функцію для авторів відеоконтенту.
Так, функція End Screens дозволить автору ролика розміщувати в останні 5-20 секунд відео іконки mobile-friendly, які будуть перенаправляти на інші відео автора, підписку на його канал, або ж на відео партнерів. Можливі також посилання на будь-які ресурси, з метою реклами та просування.
У минулому, для додавання посилання у відео автори були змушені використовувати додаток Annotations – відтепер потреба в цьому зникла.
«Тепер у цьому немає необхідності, так як нові End Screens не просто легше створювати, але вони також дозволять вам охопити більше глядачів на десктопах і мобільних пристроях», – заявили представники компанії.
Іконку,в якій зможуть міститись до чотирьох елементів, можна буде розмістити в будь-якому місці, протягом 5-20 останніх секунд відеоролика. При наведенні курсора на іконку остання буде розширюватися і показувати більш детальну інформацію про присутніх в ній посиланнях.
Комментарии
Нет комментариев